Aamulehden yritystiedot

Aamulehti on Suomen toiseksi suurin 7-päiväinen sanomalehti. Tampereella ilmestyvä, sitoutumaton lehti tavoittaa joka päivä tehokkaasti alueen ihmiset. Keskeisen levikkialueen muodostaa Pirkanmaan maakunta.
 
Aamulehti kuuluu Alma Media -konserniin. Lehden toimitilat ovat Tampereen keskustassa Finlaysonin Siperia-kiinteistössä.
 
Aamulehti on nykyaikainen täyden palvelun sanomalehti. Se tarjoaa lukijoilleen kiinnostavia uutisia, taustatietoja ja elämyksiä. Samalla se on erittäin tehokas kanava ilmoittajille.
 
Aamulehti on perinteikäs lehtitalo. Sen juuret ovat syvällä historiassa, mutta yritys katsoo tulevaisuuteen - huomiseen Aamulehteen.
 
 
 
 

Aamulehti tavoittaa parhaiten alueensa kuluttajat

Aamulehti (1 päivä) + Aamulehti.fi (1 viikko) = 72 % markkina-alueella asuvista


Aamulehti (7 päivää) + Aamulehti.fi (1 viikko) = 84 % markkina-alueella asuvista

Aamulehti + Aamulehti.fi tavoittavat päivittäin 482 000 suomalaista.
Viikossa tavoittavuus on 560 000 suomalaista.
 
Perinteinen; paperinen Aamulehti tavoittaa joka päivä 270 000 suomalaista ja 57 % Tampereen markkina-alueen väestöstä.

Viikossa paperiseen lehteen tarttuu 306 000 suomalaista ja 74% Tampereen markkina-alueen väestöstä.

Aamulehti.fi tavoittaa keskimäärin 300 000 eri kävijää viikossa.

Mobiili Aamulehdessä m.aamulehti.fi käy viikoittain 77 000 eri kävijää.

Moro tavoittaa parittomina viikkoina 284 000 lukijaa ja parillisina viikkoina 242 000 lukijaa.
 

Lähteet: :
KMT Lukija 2013, TNS Gallup
KMT Kuluttaja 2013, TNS Gallup
Moron Lukijatutkimus,  Marraskuu 2013, MC Info Oy
TNS Metrix, TNS Gallup (viikot 1-7/2014)

 

Johtoryhmä


Jouko Jokinen 
vastaava päätoimittaja,
johtoryhmän pj.


Jaana Kaartinen 
markkinointiviestinnän ja
tutkimuksen johtaja
 

Juuso Liljeroos
Mediamyynnin johtaja
 


Marja-Leena Rautaparta-Ojala
henkilöstöpäällikkö

Jorma Pokkinen 
päätoimittaja


Seppo Roth 
kehitysjohtaja,
verkkoliiketoiminta

Jaakko Sipola 
levikistä vastaava
myyntijohtaja


Kari Ikonen 
hallinnollinen toimituspäällikkö